Bershka_Cover
Bershka_Logo

Bershka

V roce 1998 vytvořila skupina Inditex Group nový komerční formát v reakci na omezenou poptávku ze strany mladých lidí a trendových zákazníků. Ve světě módy je Bershka referenčním bodem, který se zaměřuje na tyto nové a stále náročnější zákazníky. Každou sezónu Bershka představí své nejnovější módní trendy pro DÍVKY a CHLAPCE a naplní své obchody barvami a styly, které jsou právě „IN“.

Značka Bershka je známá pro svou špičkovou módu i proto, že své prodejny přeměňuje do avantgardních a rozlehlých prostor, jejichž image pečlivě pěstuje – od výloh až po způsob vystavení oděvů v prodejně.

Prodejny značky Bershka jsou navrženy pro mladé zákazníky, kteří se zde mají cítit natolik příjemně, aby se i nakupování stalo zábavou. Během procházení, vybírání a zkoušení oděvů, mohou tito mladí znalci módy poslouchat nejnovější hity a sledovat městské umělecké trendy, které interpretují grafiky a módní fotografie zdobící interiér prodejny.

Bershka je součástí Inditex Group a má více než 800 obchodů v 57 zemích.

Dámská móda